Platinum

Platinum ontwikkelt en verkoopt eigen merk (tuinmeubel)hoezen (Aerocover) en parasols (Platinum) gericht op het midden-hoge klantsegment. Dedicated leveranciers en een breed netwerk van distributeurs, tuinmeubelspeciaalzaken, bouwmarkten en tuincentra, stelt Platinum in staat om haar producten in 28 landen te verkopen. Platinum garandeert een hoge kwaliteit en voegt extra waarde toe met marketingondersteuning en een uitgebreide after service.

Platinum ontwikkelt en verkoopt (tuinmeubel)hoezen (merk Aerocover) en parasols (merk Platinum)

Jaar 2019
Status huidig
Website www.platinum.nl

Platinum

Strategie

Platinum is een leidende speler op de Nederlandse markt. De strategie is gericht op internationale groei door het netwerk van distributeurs en on- en offline winkel(keten)s uit te breiden. Daarnaast is Platinum constant bezig om innovatieve product concepten te ontwikkelen.

Team

Om de ambitieuze groeidoelstellingen te kunnen realiseren was versterking van het management team cruciaal. De DGA kan zich nu focussen op inkoop, R&D en strategie.

Groei

Internationale groei, product ontwikkeling en professionalisering van de onderneming zorgt voor verhoging van de omzet en winstgevendheid.

In Committed Capital heb ik de ideale sparringpartner gevonden om onze ambitieuze groeidoelstellingen te behalen.

Kilian Audenaerde, DGA

Logo platinum